Звароты грамадзян
ГРАФІК ПРЫЁМУ ГРАМАДЗЯН ПА АСОБЫХ ПЫТАННЯХ КІРАЎНІЦТВАМ
ААТ "БАБРУЙСКІ ЗАВОД РАСЛІННЫХ АЛЕЯУ"
П.І.І. і займаемая пасада |
Дні тыдня і гадзіны прыёму |
Месца прыёму, службовы кабінет |
Дырэктар Сысой Iгар Анатольевiч |
Кожная першая серада месяца з 13-00 да 15-00 |
2-гі паверх, службовы кабінет (прыёмная)
тэл. 74-05-40 |
Намеснік дырэктара па камерцыйных і агульных пытаннях Стаўроў Андрэй Генадзевіч |
Кожная другая серада месяца з 13-00 да 15-00 |
2-гі паверх, службовы кабінет тэл. 74-56-57 |
Галоўны інжынер Шукан Дзяніс Іосіфавіч |
Кожная трэцяя серада месяца з 13-00 да 15-00 |
2-гі паверх, службовы кабінет тэл. 78-50-60 |
Намеснік дырэктара па вытворчасці і якасці Шкулькова Вольга Аляксандраўна |
Кожная першая пятніца месяца з 13-00 да 15-00 |
1-шы паверх будынка вучэб.разліву, службовы кабінет
|
Намеснік дырэктара па ідэалогіі, кадрах і сацыяльнай рабоце Крычко Людміла Васільеўна
|
Кожная чацвёртая серада месяца з 13-00 да 15-00 |
1-шы паверх, службовы кабінет тэл.74-15-06 |
Графік прыёму грамадзян кіраўніцтвам канцэрна «Белдзяржхарчпрам».
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца па зваротах грамадзян.
Адправіць электронны зварот ААТ «Бабруйскі завод раслинага алею» Вы можаце на электронны адрас bzrm@mail.ru або з дапамогай формы зваротнай сувязі.
Звяртаем Вашу ўвагу на тое, што згодна з пунктам 3 артыкула 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300-З «Аб звароце грамадзян і юрыдычных асоб» ;электронны ліст са зваротам (акрамя электроннага адрасу заяўніка) павінен змяшчаць наступныя абавязковыя палі:
Для зваротаў грамадзян:
1. П.І.І. заяўніка,
2. адрас месца жыхарства (вучобы),
3. выклад сутнасці звароту;
Для зваротаў юрыдычных асоб:
1. найменне і адрас юрыдычнай асобы,
2. выклад сутнасці звароту,
3. П.І.І. кіраўніка юрыдычнай асобы.
У адпаведнасці з артыкулам 14 Закона "Аб звароце грамадзян і юрыдычных асоб" пры адсутнасці ў зваротах якіх-небудзь рэкамендацый, патрабаванняў, хадайніцтваў, паведамленняў аб парушэнні актаў заканадаўства, недахопах у рабоце арганізацый або пры наяўнасці ў іх толькі падзякі такія звароты прымаюцца да ведама і адказы на іх не накіроўваюцца.
Лісты, якія змяшчаюць камерцыйныя прапановы не адносяцца да зваротаў і не павінны размяшчацца ў дадзеным раздзеле.
Правы грамадзян пры разглядзе зваротаў
Пры разглядзе зваротаў грамадзяне маюць права:
- знаёміцца з матэрыяламі, звязанымі з разглядам зваротаў, у той меры, у якой гэта не закранае правы іншых грамадзян і не супярэчыць патрабаванням заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб ахове дзяржаўных сакрэтаў, камерцыйнай і (або) іншай тайны, якая ахоўваецца законам;
- адмовіцца ад накіраваных імі пісьмовых зваротаў да прыняцця па іх рашэнняў дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі (службовымі асобамі), накіраваўшы адпаведную пісьмовую заяву ў дзяржаўныя органы, іншыя арганізацыі (службовым асобам);
- абскарджваць рашэнні, прынятыя па іх зваротах, у вышэйстаячыя дзяржаўныя органы, іншыя арганізацыі (вышэйшым службовым асобам) і (або) у суд.
Нарматыўна-прававая база
Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-3 «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб"